
Week van het Afvalteam
Steun jij mee het afvalteam van Mirom Menen tijdens de Week van het Afvalteam van 1 tot 7 juni?
Tijdens de Week van het Afvalteam roepen de afvalintercommunale Mirom Menen, VVSG en Interafval, met de steun van OVAM en Fost Plus, op tot meer aandacht, respect en voorzichtigheid voor afvalteams: afvalophalers, planners, techniekers, parkwachters en de klantendienst: allemaal zorgen ze ervoor dat onze buurt netjes blijft. Elke dag opnieuw, voor en achter de schermen van onze afvalophaling.
Toon je waardering met een glimlach, een compliment of een vriendelijk gebaar. Bied je afval juist gesorteerd en op tijd aan. Zo help je ons afvalteam enorm.

Dit kan jij doen tijdens de Week van het Afvalteam
Hier zijn alvast 4 dingen die jij kan doen:
- Bied je afval op tijd en correct aan voor ophaling
- Bereid je bezoek aan het recyclagepark thuis voor
- Geef het afvalteam persoonlijk een complimentje, of laat iets lekkers achter
- Maak of kleur een tekening en hang die aan je venster, afvalzak of GFT-container.
Bedankt!
